Атестація

Положення про атестацію педагогічних працівників у 2023 році

Анотація на досвід роботи

Тема досвіду: Використання задач прикладного змісту у процесі 

                          вивчення математики з метою розвитку творчих

                          здібностей та формування життєвих компетентностей    

                          учнів.

Адреса досвіду: гімназія с. Мишлятичі Шегинівської сільської ради 

                             Яворівського району Львівської області

Автор : Строган Людмила Іванівна

Позитивна суть досвіду полягає в тому , що вчитель вдало на своїх уроках використовує багатий арсенал педагогічних прийомів, засобів, методів та форм роботи для розвитку творчих здібностей .

Досвід роботи - результат свідомого пошуку вчителя.

Суть його у дотриманні таких принципів:

-        кожен урок повинен перетворитись на процес відкриття;

-        сприйняття дитиною нових знань має бути осмисленим;

-        довіра до учнів, опора на їх здібності;

-         дає можливість кожному учневі знайти для себе посильне завдання, підтримує його зусилля, заохочує до виконання більш складних вправ;

-        проблемність - основний принцип сучасного навчання;

-         перевагу в роботі надає нестандартним урокам, які сприяють розкриттю творчого потенціалу вчителя і учнів;

-        використовує диференційоване навчання, роботу в парах, групах;

-         пізнавально - творчу діяльність урізноманітнює використанням ігрових елементів;

-         вивчає індивідуальні особливості дітей , сприяє розвитку їхніх здібностей.

На уроках простежується навчальна співдружність , де учитель і учень ростуть разом.

Таким чином зміст досвіду « Використання задач прикладного змісту у процесі вивчення математики з метою розвитку творчих здібностей та формування  життєвих компетентностей учнів» полягає в оптимальному поєднанні різних форм та методів роботи, урахуванні психофізіологічних особливостей дітей шляхом індивідуалізації та диференціації навчання, створення мотивації на всіх етапах уроку.

Досвід має перспективу бути впровадженим у практику роботи вчителів математики району.

Результати впровадження досвіду: учні реалізують свої інтелектуальні можливості, добре сприймають, засвоюють і відтворюють пройдений навчальний матеріал, демонструють глибокі та міцні знання теорії і навички розв’язання завдань, здатні включатись у самостійний пізнавальний пошук.

    Завдяки різним задачам прикладного характеру учні будуть переконуватися в значенні математики для різних сфер діяльності людини, в її корисності і необхідності для практичної роботи і побуту; побачать різноманіття використання математичних ідей і методів поза самою математикою; зрозуміють, що повноцінна освіта сучасної людини неможлива без належної математичної підготовки, оскільки математика є опорним предметом при вивченні суміжних дисциплін. Все це безумовно сприятиме й підвищенню рівня їх математичної освіти.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

Ласкаво прошу !!!