Положення про атестацію педагогічних працівників у 2023 році
Анотація
на досвід роботи
Тема
досвіду: Використання задач прикладного
змісту у процесі
вивчення математики з
метою розвитку творчих
здібностей та
формування життєвих компетентностей
учнів.
Адреса досвіду: гімназія с. Мишлятичі Шегинівської сільської ради
Яворівського району Львівської області
Автор
: Строган Людмила Іванівна
Позитивна суть досвіду полягає в тому , що вчитель
вдало на своїх уроках використовує багатий арсенал педагогічних прийомів,
засобів, методів та форм роботи для розвитку творчих здібностей .
Досвід роботи - результат свідомого пошуку
вчителя.
Суть його у дотриманні таких принципів:
-
кожен урок повинен перетворитись на процес
відкриття;
-
сприйняття дитиною нових знань має бути
осмисленим;
-
довіра до учнів, опора на їх здібності;
-
дає можливість кожному учневі знайти для себе
посильне завдання, підтримує його зусилля, заохочує до виконання більш складних
вправ;
-
проблемність - основний принцип сучасного
навчання;
-
перевагу в роботі надає нестандартним урокам,
які сприяють розкриттю творчого потенціалу вчителя і учнів;
-
використовує диференційоване навчання, роботу
в парах, групах;
-
пізнавально - творчу діяльність урізноманітнює
використанням ігрових елементів;
-
вивчає індивідуальні особливості дітей ,
сприяє розвитку їхніх здібностей.
На уроках простежується навчальна
співдружність , де учитель і учень ростуть разом.
Таким чином зміст досвіду « Використання задач
прикладного змісту у процесі вивчення математики з метою розвитку творчих здібностей
та формування життєвих компетентностей
учнів» полягає в оптимальному поєднанні різних форм та методів роботи,
урахуванні психофізіологічних особливостей дітей шляхом індивідуалізації та
диференціації навчання, створення мотивації на всіх етапах уроку.
Досвід має перспективу бути впровадженим у
практику роботи вчителів математики району.
Результати впровадження досвіду: учні
реалізують свої інтелектуальні можливості, добре сприймають, засвоюють і
відтворюють пройдений навчальний матеріал, демонструють глибокі та міцні знання
теорії і навички розв’язання завдань, здатні включатись у самостійний
пізнавальний пошук.
Завдяки різним задачам прикладного
характеру учні будуть переконуватися в значенні математики для різних сфер
діяльності людини, в її корисності і необхідності для практичної роботи і
побуту; побачать різноманіття використання математичних ідей і методів поза
самою математикою; зрозуміють, що повноцінна освіта сучасної людини неможлива
без належної математичної підготовки, оскільки математика є опорним предметом
при вивченні суміжних дисциплін. Все це безумовно
сприятиме й підвищенню рівня їх математичної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар